Je marketingplan realiseren en optimaliseren

We schreven eerst je strategie uit zodat het fundament van je bedrijf werd gelegd, deze vertaalden we naar een concreet marketingplan zodat je een duidelijk overzicht hebt van alle acties en communicatie (online & offline) die maand per maand op het programma staan. Nu zijn we klaar om het plan ook effectief uit te voeren.

Tijd voor actie!

Vaak heb je zelf te weinig tijd of kennis in huis om je marketing aan te pakken. Jammer, want goede marketing levert vlot extra verkoop op.

Het is echter noodzakelijk om consequent te communiceren met een duidelijk doel voor ogen en niet gewoon eens af en toe wat te posten op sociale media.

Je hebt een doordachte content strategie nodig waarbij de verschillende communicatiekanalen op elkaar afgestemd zijn en de sterktes van elk kanaal uitgespeeld worden zodat ze samen een krachtig geheel vormen. Resultaten dienen continu geëvalueerd en correct geïnterpreteerd te worden want enkel zo kan je campagnes optimaliseren.

Wat mag je van ons verwachten op vlak van online marketing?

Wat mag je van ons verwachten op vlak van offline marketing?

Tijd voor optimalisatie!

Alle elementen van je marketing mix opstarten is een prima begin, maar het werk is niet af. Resultaten meten en evalueren is cruciaal om te ontdekken wat wel werkt en wat niet. Enkel zo kan je bijsturen om campagnes en communicatie te optimaliseren in functie van je vooropgestelde doelen.

Hoe pakken wij dit aan?

Google Ads:

We beheren je Google Ads account: volledige structuur opzetten, juiste bied strategie toepassen, ontwerp van je advertenties, ... Dit vergt permanente meting, opvolging en optimalisering om met een zo laag mogelijk budget resultaat te behalen.

Hoog scoren in Google is immers de enige manier om je naamsbekendheid te verhogen en klanten te werven. Je krijgt meer relevant verkeer op je website waardoor je conversiegraad stijgt.

Social media:

We beheren je bedrijfspagina's op LinkedIn en Facebook. We creëren, posten en promoten relevante content per kanaal zodat de juiste boodschap bij de juiste mensen terechtkomt.

Ook dit zorgt voor méér en relevanter verkeer op je website waardoor je conversie verhoogt.

Beheer van je website:

We stemmen de content van je website af op de online advertising via Google Ads en sociale media. We voegen extra landingspagina's toe, optimaliseren je SEO zodat je hoger scoort in de organische zoekresultaten en passen je CTA's (call to actions) per pagina aan.

Google Analytics:

We analyseren de resultaten van al je online communicatie a.h.v. Google Analytics zodat we je content, landingspagina's, structuur van je website, ... kunnen optimaliseren.

Meten is weten en dit is nodig om resultaatgericht te optimaliseren.

Zelf geen tijd of onvoldoende kennis in huis? Wij helpen je graag met het realiseren en optimaliseren van jouw marketingplan.